آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک

باران موزیک

ویدیو جدید

♫ دوست دارم لعنتی ♫
آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید  آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید افشین یداللهی بنام چه کردی
بسم الله الرحمن الرحیم


*رسانه وروجک تنها روزانه با جدیدترین آهنگ ها و ویدیوهای ایرانی و خارجی بروزرسانی می شود ... همواره نظرات خود را را پیرامون سایت با ما در میان بگذارید.


ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وروجک تنها و آدرس namber999.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
کمی توضیح ...
نویسندگان
کنسرت نوروزی (محمد علیزاده - بنیامین ) - سلمانشهر(متل قو)
کنسرت بنیامین بهادری - ساری
کنسرت محمد علیزاده - ساری
کنسرت رشت محمد علیزاده
کنسرت گرگان محسن یگانه
کنسرت ساری بهنام صفوی
کنسرت ساری ناگفته (استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری)
بازدید : 190 بار

 

 

 

 

ﮔﻔﺘﻨﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻌﺮﻫﺎﯾﺖ

 

ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﮐﻢ ﺩﺍﺭﯼ

 

ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻡ ﻭ

 

ﻫﺮﭼﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺗﺮ ﻧﻮﺷﺘﻢ

 

ﺍﻭ ﺩﻭﺭﺗﺮ ﺷﺪ

 

ﭼﻪ ﺭﺳﻢ ﺑﺪﯼ ﺩﺍﺭﺩ ﺍﯾﻦ عشق لعنتی 

 

 

 

 

♫ دوست دارم لعنتی ♫

 

.

 

.

 

 

 

دوستان ممنون میشم

به این یکی وبلاگم هم سر بزنید  مرسی 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 

هزاره چندم است ؟ نمیدانم..

اما اگر اخر دنیا هم باشد

هیچ چیز تمام نشده .تا ما مزه نکرده ایم

طعم گس کنار هم بودن را...

انصاف نیست که دنیا تمام شود

وقتی هنوز کودک ارزوهایم میان اغوشم میگرید

و معشوقه ام فراموش کرده خنده را

از ته دلی که به اندازه تمام دنیا پر است 

نمیگذارم نه نمیگذارم دنیا تنام شود 

نمیگذارم تا  دنیا را دور سرش نچرخاندم 

حتی اگر  تمام دنیا هم  مقابلم  بایستد 

و دیگر زمین نچرخد

 

 

♫ دوست دارم لعنتی ♫

 

 

 

 

 

 

 

برایت خواهم نوشت

 

از ابهام لحظه ها از تردید

 

از حجم مرگ آور نبودنت

 

از کسانی‌ که ردّ می‌‌شوند و بوی تو را می‌‌دهند

 

شاعرانی که از تو می‌نویسند

 

 و شعرشان را با نام خودشان چاپ میکنند

 

روزنامه‌ها که عکست را درشت می‌‌اندازند 

 

 بی‌ من در کنارت برایت خواهم نوشت

 

از حدیث تلخ بغض‌های تا ابد

 

از قناعت به یک خاطره ، یک یاد ،یک شب مهتاب'

 

از صبوری من و جای خالی‌ تو و شب‌های من

 

برایت خواهم نوشت

 

حتی تو هم برای من نبودی لعنتی

 

حتی تو هم برای من نبودی لعنتی

 

 

 

 

 

 

 

 

♫ دوست دارم لعنتی ♫

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نفسم بند نفسهای کسی هست که نیست

 

بی گمان در دل من جای کسی هست که نیست

 

غرق رویای خودش پشت همین پنجره ها

 

شاعری محو تماشای کسی هست که نیست

 

درخیالم وسط شعر، کسی هست که هست

 

شعر آبستن رویای کسی هست که نیست

 

کوچه در کوچه به دستان تو عادت می کرد

 

شهری از خاطره منهای کسی هست که نیست

 

مثل هر روز نشستم سر میزی که فقط.

 

خستگی های من و چای کسی هست که نیست

 

زیر باران دو نفر،، کوچه ، به هم خیره شدن

 

مرگ این خاطره ها پای کسی هست که نیست

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










برچسب ها : ♫ دوست دارم لعنتی ♫, , دوست دارم لعنتی , , دوس داشتن محال , , جدایی, , عشق و جدایی , , دلتنگی, , , ,


آمار کاربران
افراد آنلاین : online


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 675
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 809
بازدید ماه : 809
بازدید کل : 37542
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1